Přeskočit na obsah

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky platí při nákupu v internetovém obchodě www.aurio.cz, provozovaném obchodní společností Luxury distribution s.r.o., IČ: 07098880, se sídlem: Průchova 38, Praha 5, 150 00, zapsané u Pražského soudu, oddíl C vložka 294613, kontaktní údaje: email: sylvie@luxurydistribution.cz, telefon: +420 777 228 995, www.luxurydistribution.cz (dále jen „Prodávající“)

 

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím nebo jinou fyzickou osobou (dále jen "kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese aurio.cz (dále jen "webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky.

 

 2. Vymezení pojmů
  1. Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
  2. Prodávajícím je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  3. Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem, a kupující, který spotřebitelem není.
  4. Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
  5. Kupující, který není spotřebitelem (dále jen “kupující nikoli spotřebitel“), je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

 

3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
  1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.aurio.cz jsou závazné. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem.
  2. K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář (veškeré formulářem předepsané údaje a náležitosti) a objednávku odešle.
  3. Věnujte pozornost při vyplňování dodacích údajů. Po odeslání objednávky není z důvodu kontrolního hlášení možné měnit fakturační údaje.
  4. Prodávající potvrdí neprodleně obdržení objednávky ve smyslu § 1827 odst. 1 občanského zákoníku prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího, přičemž za akceptaci se považuje odeslání zboží ze strany prodávajícího kupujícímu nebo výslovná akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.
  5. Čísla objednávek jsou náhodně generována a slouží jako unikátní heslo pro komunikaci s obchodem. Potvrzení objednávky s jejím číslem je zasláno pouze na email kupujícího a Prodávající nenese zodpovědnost za možné zneužití čísla objednávky a jeho použití jinou osobou.
  6. Přílohou potvrzení objednávky je platné znění obchodních podmínek a reklamačního řádu prodávajícího. Kupující by si měl po dobu platnosti záruky potvrzující email uschovat (nemazat), neboť může sloužit jako důkaz v případě rozporů ohledně obsahu obchodních podmínek a reklamačního řádu.
  7. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
  8. Informace o jednotlivých krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek. Kupující má vždy možnost před vlastním odesláním objednávky tuto zkontrolovat a případně ji opravit. Před potvrzením objednávky je kupující vždy informován o celkové a konečné částce k úhradě.
  9. Spotřebitel má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, až do okamžiku odeslání zboží. Tuto skutečnost je spotřebitel povinen prodávajícímu oznámit e-mailem nebo telefonicky.
  10. Testery parfémů nejsou určeny k osobní spotřebě zákazníků, tj. k prodeji spotřebitelům, ale pouze pro prodej kupujícím za účelem prezentace parfémů zkoušením jejich vůně při prodeji v provozovnách kupujících. Veškeré ceny včetně akčních cen platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Slevy zboží v akci, akční nabídky a případné osobní slevy nelze kombinovat a sčítat.
  11. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce.
  12. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

 

4. Odstoupení od smlouvy dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku
  1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží.
    Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení této smlouvy informovat prodávajícího, společnost Luxury distribution s.r.o., IČ: 07098880, se sídlem: Průchova 38, Praha 5, 150 00, zapsané u Pražského soudu, oddíl C vložka 294613
    Spotřebitel může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinnost. Na této webové stránce si může spotřebitel stáhnout a vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy. Formulář je nutné elektronicky či písemně potvrdit a odeslat na e-mailovou adresu reklamace@luxurydistribution.cz . 

    Zboží zašlete bez dobírky na adresu:

    Luxury distribution s.r.o.

    Olicon logistics s.r.o.
    Janáčkova 760
    790 01 Jeseník
    Česká republika

    Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. K zásilce musí být přiloženy veškeré dokumenty, a to včetně kopie faktury, nebo musí být vznik smlouvy jinak hodnověrně prokázán. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. V případě odstoupení od smlouvy nebo reklamace, budou přijaté peněžní prostředky vráceny na bankovní účet. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Prodávající má nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
  2. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  3. V případě odstoupení od smlouvy dle obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
  4. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  5. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
  6. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
  7. Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy:
  8. o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  9. o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  10. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  11. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  12. o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  13. o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
  14. v případě pultového prodeje přímo na prodejně (bez existující objednávky z eshopu),
  15. o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
  16. Prodávající má právo odmítnout vyřízení objednávky v případě, že množství zboží neodpovídá obvyklému množství zboží určenému pro vlastní spotřebu. V případě sporu o to, kolik je obvyklé množství pro běžnou spotřebu, je vždy rozhodující stanovisko dodavatele. Nákupy ke komerčním účelům na maloobchodních stránkách aurio.cz jsou výslovně zakázány.
  17. Prodávající si určuje právo zrušit objednávku podle § 2006 - § 2009 Občanského zákoníku. V případě, že tato situace nastane, bude prodávající neprodleně kontaktovat kupujícího telefonicky, nebo e-mailem za účelem dohody o dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, apod.)

 

5. Cena zboží
  1. Ceny nabízeného zboží a služeb jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH. Kupující má možnost se před provedením objednávky informovat na ahoj@luxurydistribution.cz, po jakou dobu zůstává nabídka v platnosti.
  2. Obrázky a popisky u zboží mohou mít pouze informativní charakter z důvodů nově formulované vůně, či vnějšího vzhledu krabičky.

 

6. Slevy a slevové kupony
  1. Prodávající poskytne různé druhy slev (věrnostní, objemové apod.). Každá sleva má pravidla pro užití.
    V případě, že sleva nebo slevový kupon bude uplatněn v rozporu s pravidly dané slevy či slevového kuponu má prodávající právo takové uplatnění slevy nebo slevového kuponu odmítnout. V takovém případě je kupující informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy či slevového kuponu.
  2. Každou slevu, nebo kupon lze uplatnit pouze jednou, pokud není výslovně uvedeno jinak. V případě více násobného použití má Prodávající právo odmítnout takovou slevu uznat. V případě, že slevu uplatní kupující, který není spotřebitel a nejedná se o zakoupené dárkové poukazy má prodávající právo takové uplatnění slevy a slevového kuponu odmítnout. V případě, že je hodnota dárkového poukazu, či slevového kuponu vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový poukaz či kupon nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí.
  3. Sleva z věrnostního programu se počítá pro každý produkt individuálně, nikoliv z celkového objemu produktů. Výše slevy u produktu musí přesáhnout minimálně celou 1 Kč, aby byla sleva započítána. Zobrazované slevy u produktů jsou zaokrouhlovány matematicky na celá čísla.

 

7. Způsoby platby
  1. Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky.
  2. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu GoPay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné zde.
  3. Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.

 

8. Způsob doručení

Doručení zajišťuje kurýrní společnost PPL nebo Zásilkovna. Zboží je doručováno na zákazníkem uvedenou adresu, o odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu a sms. Doručování je zajišťováno v pracovních dnech v průběhu běžné pracovní doby.

  1. kurýr PPL - v pracovních dnech doručuje do 24 hodin od expedice. Vyhledání zásilky je možné ZDE (po zadání čísla zásilky), nebo na lince pro zákaznický servis. Včasné informace o čase doručení s možností změny instrukcí pro doručení - více na www.ppl.cz
  2. Kurýr GLS - v pracovních dnech doručuje do 24 hodin od expedice. Včasné informace o čase doručení s možností změny instrukcí pro doručení - více na https://gls-group.com/CZ/cs/home/ 
  3. Česká Pošta, Balík Do ruky 
  4. Zásilkovna - v pracovních dnech doručujeme do zásilkovny do 24 hodin od expedice v případě objednávek učiněných do 13:00 hodin. Zásilku si můžete na pobočce Zásilkovny vyzvednout ihned, jakmile Vám zašleme email nebo SMS s Vaším unikátním heslem pro výdej zásilky a informací – Vaše zásilka je připravena k vyzvednutí. Bez znalosti HESLA nebude možné zásilku vydat. Standardní doba uložení zásilky na Zásilkovně je 7 dnů.  V případě, že zásilka nesplňuje podmínky rozměrů pro uložení na pobočce Zásilkovny, je směrována na dopravní společnost, která ji doručuje na adresu zákazníka. ( V tomto případě jsou zásilky směrovány na dopravce: Maximální hmotnost zásilky: 5 kg, Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm,  Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm). Na pobočkách zásilkovny je možné platit hotově. Více informací na zasilkovna.cz

Zákazník je informován pomocí emailu nebo sms, že je zásilka připravena k vyzvednutí.

Jestliže zvolíte doručení přes PPL nebo GLS, obdržíte zásilku v pracovních dnech zpravidla do 24 hodin od expedice. Na vaši dodací adresu přijede dodávka přepravní společnosti a řidič vám balíček předá. Individuální volby Vašeho doručení - změna adresy, změna data nebo uložení Vaší zásilky lze provést na www.ppl.cz pro doručování společností PPL.

Ať už zvolíte kterýkoliv ze způsobů dopravy, vždy platí následující:

Objednané zboží je expedováno do 1 pracovního dne od přijetí objednávky, pokud je skladem. Vždy informujeme zákazníka o odeslání zboží na jeho mailovou adresu  Pokud objednané zboží není skladem, kontaktujeme zákazníka telefonicky a navrhneme další postup např. jiné plnění, prodloužení dodací lhůty nebo odstoupení od smlouvy.

5. Daňový doklad – faktura je zaslána zákazníkovi v den expedice jeho zásilky na kontaktní emailovou adresu, kterou zadal při odesílání objednávky.

9. Dodací podmínky

Termín dodání

  1. Zboží, které je SKLADEM, objednané v pracovních dnech do 13:00, Vám doručíme zpravidla do 1 pracovního dne kamkoli po ČR. Víkendové objednávky, či objednávky realizované o svátcích jsou odeslány vždy následující pracovní dny. Informace o skladovosti u nabízeného zboží se může lišit v závislosti na postupném vyprodávání a má čistě informativní charakter. V případě, kdy zákazník objedná zboží uvedené jako skladem a Prodávající jej nebude fyzicky mít skladem k dispozici, bude Vás kontaktovat naše zákaznické oddělení.

Převzetí zboží

  1. Kupující, který není spotřebitel, má povinnost objednané zboží přijmout a překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V případě zjištění poškození je třeba sepsat zápis s doručovatelem. Pokud zjistí zákazník poškození či jiné nesrovnalosti až po převzetí zásilky, je povinen neprodleně kontaktovat provozovatele prodejny.
    Je-li kupujícím spotřebitel, doporučujeme také výše uvedený postup dodržet, předejde tím případným komplikacím. Pokud ovšem kupující spotřebitel uvedený postup nedodrží, není nijak dotčeno jeho právo uplatnit reklamaci.

 

10. Práva z vadného plnění
  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
  2. Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.
  3. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo: na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, na odstranění vady opravou věci, na přiměřenou slevu z kupní ceny,na odstoupení od smlouvy.
  4. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího, to neplatí, žádá-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.
  5. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
  6. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vazbu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci, volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.
  7. Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.
  8. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel.
  9. To neplatí, když: došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci, použil-li kupující věc ještě před objevením vady, nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li, ji anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití, stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

 

11. Reklamace a záruka zboží

Na veškeré zboží se vztahu záruka 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na opotřebení běžným užíváním výrobků. Záruční podmínky, rozpor s kupní smlouvou a proces reklamace, uplatnění práv z vadného plnění, upravuje v podrobnostech reklamační řád.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

 

12. Ochrana osobních údajů

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

 

13. Uplatnění bodůů
  1. Body fungují na našem internetovém obchodě jako virtuální měna. Při platbě vaší objednávky se 1 bod = 1 Kč.
  2. Body jsou spojeny s vaším zákaznickým účtem, musíte se proto nejprve registrovat. Výši vašich bodů vidíte v sekci Můj účet - Věrnostní program.
  3. Body získáte za objednávky v našem internetovém obchodě aurio.cz. Za každých zaplacených celých 100 Kč obdržíte 5 bodů.
  4. Body uplatníte v košíku, v rámci platby za vaší objednávku. 1 bod odpovídá 1 Kč. Za každý bod se vám tedy sníží cena objednávky o 1 korunu.
  5. Body lze uplatnit maximálně do výše 50 % hodnoty vaší objednávky. V případě objednávky v hodnotě 1000 Kč můžete tedy uplatnit maximálně 500 bodů.
  6. Platnost bodů je 12 měsíců od jejich připsání. Body tedy můžete uplatnit do 1 roku od jejich připsání na váš zákaznický účet.
  7. Body není možné užít na platbu dopravy ani na poplatek za platbu v hotovosti, na dobírku.
  8. V případě odstoupení od kupní smlouvy nebo reklamaci (výměna nebo vrácení zboží, sleva z kupní ceny) si vyhrazujeme právo na odebrání bodů v poměrné výši, odpovídající hodnotě, o kterou byla vaše původní objednávka snížena. V případě, že se na vašem zákaznickém účtu v danou dobu nenachází žádné body (získané body byly v mezidobí již využity na jinou objednávku), budou body ve smyslu věty předchozí odečteny přímo v rámci realizace odstoupení od smlouvy nebo reklamace (při vrácení zboží nebo slevě z kupní ceny).
  9. V případě zneužití kreditního systému, pokusu o jeho zneužití z vaší strany nebo při chybném přičtení kreditů si vyhrazujeme právo na odebrání příslušné výše bodů nebo jejich nepřiznání. V takovém případě jsme též oprávněni smazat váš zákaznický účet, bez jakékoli náhrady.

 

14. Doručování

Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.

 

15. Závěrečné ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím, který je bez výhrad přijímá.
V případě změny obchodních podmínek lze získat původní obchodní podmínky platné v době uzavření kupní smlouvy na žádost zaslanou na ahoj@luxurydistribution.cz


Tyto obchodní podmínky a reklamační řád nabývají účinnost 1. 8. 2019. Změny obchodních podmínek a reklamačního řádu jsou vyhrazeny.

Nastavení soukromí a cookies

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.